به روز شده در ۱۴۰۳/۰۴/۰۷ - ۰۰:۲۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۳/۱۶ ساعت ۰۹:۴۱
کد مطلب : ۴۷۴۲۳۴

قتل فجیع پسر دایی به خاطر ۵میلیون تومان

قتل فجیع پسر دایی به خاطر ۵میلیون تومان
گروه حوادث:پسر جوان به خاطر طلب ۵ میلیون تومانی از پسر دایی‌اش، او را به قتل رساند و متواری شد.به گزارش اعتماد،ساعت ۱۲ و ۳۰ دقیقه ظهر شنبه دوازدهم خرداد، پسر جوانی در حالی که با ضربات متعدد چاقو مجروح شده بود به بیمارستان منتقل شد. اما لحظاتی بعد پسر  ۲۱ ساله به علت شدت جراحات جانش را از دست داد و موضوع به بازپرس محمد جواد شفیعی اعلام شد.
 
 
 
به دستور بازپرس جنایی تحقیقات آغاز و همزمان با حضور تیم جنایی، پدر مقتول با تلفن همراه او تماس گرفت که کارآگاهان از او خواستند خودش را به بیمارستان برساند. بدین ترتیب هویت مقتول به نام نظیف بدست آمد و در ادامه تحقیقات مشخص شد وی در یک درگیری خیابانی زخمی شده و توسط اورژانس به بیمارستان منتقل شده است.
 
بدین ترتیب تیم جنایی راهی محل شده و در بازبینی دوربین مداربسته محل ، تصویر قاتل بدست آمد. زمانی که تصویر متهم به پدر مقتول نشان داده شد، مرد میانسال گفت: این جوان پسر خواهرم به نام مراد است که با فرزندم درگیر شده است.
 
با شناسایی هویت متهم، تیم جنایی راهی محل سکونت پسر 19 ساله شد، اما مأموران با برادر دو قلوی او مواجه شدند . پسر جوان گفت: برادرم و پسر دایی‌ام سال گذشته با هم در ساختمانی کارگری می‌کردند. آن زمان پسر دایی‌ام 5 میلیون تومان  به برادرم بدهکار شد و برای پس دادن پول  مدام امروز و فردا می کرد و  بهانه می آورد. حتی چندین بار با هم سر این موضوع جر و بحثشان  شد.

روز حادثه هم برادرم به همراه دو نفر از دوستانش به محل قرار با نظیف رفت که با هم درگیر شدند و او را زد و فرار کرد.با شناسایی هویت قاتل، تحقیقات برای دستگیری متهم فراری به دستور بازپرس شعبه پنجم دادسرای امور جنایی پایتخت ادامه دارد.
برچسب ها: قتل حوادث
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها